işte süper ligin kalitesi
#1
Kıdemli Üye
Daha Fazla Bilgi
adından baska hicbir süper özelligi yok. bu hakemler bu lig yürümez. gerekirse dünyadan hakem getirsinler neyse parası versinler bunlar amatör lig bile yürütemez

Boyutlandırılmış Resim

dünyanın en iyi ligi bizde galaksinin en iyi hakemleri bizde daha ne olsun

Tarih: 06-12-2009 23:30
_________________
Aşktan, zincirlerden ve çözemediğimiz diğer şeylerden bahsetmeyelim artık.
Leonard Cohen


Re: işte süper ligin kalitesi
#2
Kıdemli Üye
Daha Fazla Bilgi
bu ne lan ilk üç takım aynı puanda ve puan da bir garip.bu lig hamama götürülsün bence baştan başlayalım sonra

Tarih: 07-12-2009 16:42
_________________
Yaşamın sırlarını bilseydin, Ölümün sırlarını da çözerdin; Bugün aklın var, birşey bildiğin yok: Yarın, akılsız, neyi bileceksin?


Re: işte süper ligin kalitesi
#3
Çok Kıdemli Üye
Daha Fazla Bilgi
dünkü galarasaray ibb maçında hakem ibbye belediye işçilerinden daha çok çalıştı

Tarih: 07-12-2009 19:15


Re: işte süper ligin kalitesi
#4
Yardımcı Yönetici
Daha Fazla Bilgi
kaliteden kasıt ne? bence gayet kaliteli. zira, gs ve fb avrupada 1. olarak gruptan çıkabilmişken, ve de bjk man utd yi deplasmanda yenebilme durumu olmuşsa kalitelidir. tabi kıstas avrupa ise. ki öle galba, ve üstüne bi anadolu takımı 1. iken daha ne istenir? 15 te 15 yapan bi fb mi seni aradığın?

hakemlerden bahsetmişken, bazı hakemlerin formsuzluğu sıkıntı yaratabilir. bu gayet doğal bişey sonuç olarak futbol denilen 22 kişinin bi topun peşinden koştuğu saçma şeyin içinde insan var. insan demek hata demek. yabancı hakem getirmek bence çok sığ bi kurtuluş çözümü, onlar da çok bariz hatalar yapıyolar, evet belki daha az orası doğru olabilir. hakemlerden yakınırken, yabancı hakemlerle boy ölçüştürürken peki avrupada oynayan türk oyuncu sayısı kaç? (ki tuncayla bile dalga geçilirken). bütün türk oyuncuları gönderelim ozaman hiç biri avrupa seviyesinde değil, bütün oyuncular yabancı olsun. ya da gs kötü mü oynuyo, taraftar desin olmaz böle değişsin bütün takım. bu kadar saçma işte bu düşünce bana göre. katıl ya da katılma banane.

bu hakem mevzusu ne zaman açılır? 3 büyüklerden birinin canı yandığı zaman. ya lehine bişey olsa? ozaman hakem hatasıdır o da insandır candır canandır, eyvallahtır. yalan mı? ne oldi rengin soldi.

aziz yıldırım çemkirir 1-2 penaltı verilmediği zaman. anelka smaçla gol attığında denize nazır yalısında bi taraflarını yayarak sıcak şarabını içer. yıldırım demirören elini masaya vurur haksızlık olduğunda, onu dışında para saçmakla meşguldur genellikle. adnan polat alemdarı sölemiyorum bile,belki rijkaardı gönderme planı yapıyodur.

ibb maçında hakemden şikayetçi olan gs taraftarları, cemal nalga desem? tanıdık geldi mi? hadi herkes önündeki maçlara baksın.

bak ne aklıma geldi; bilen bilir, sunderland-liverpool maçı bahsi geçen olay. atak liverpool kalesine doğru gelişiyor, 6 pas çizgisi ile penaltı noktası arasında balon var. hakem oyunu durdurmuyor ve devam ettiriyor. iş o ki, adam ceza sahasına giriyor ve şut çekiyor ardından top balona çarpıp yön değiştiriyor ve gol oluyor. ama menejer benitez ise olaya farklı açıdan bakıyor; evet bu gerçekten şansızlık ama zaten takım çok kötü oynadı. onu bahane edemeyiz kaybetme olayı için. olay bu işte. gs nin ibb maçında oynadığı oyun? pardon oynadı mı gs? ama tabi sorun yok, hakem kötüdür hep aksi sonuçta.

Tarih: 07-12-2009 23:38

Düzenleyen teo tarih 2009/12/14 10:18:48
Düzenleme Notu:
_________________
Jose Mourinho ; 'The special one'.


Re: işte süper ligin kalitesi
#5
Kıdemli Üye
Daha Fazla Bilgi
1 hafta önce antebe atılan gol de offside idi ama gol dedi hakem artık görmedimi görmezden mi geldi bilmiom

Tarih: 08-12-2009 20:53
_________________


Re: işte süper ligin kalitesi
#6
Aktif Üye
Daha Fazla Bilgi
işte taraftarın kaliteside bu kadar.türkiyede kaç tane avrupa düzeyi türk oyuncu var ki hakem olsun.avrupadan hakem alcamıza biraz akıl ve onların bakış açısını alsak bu iş çözülür zaten.henry eliyle gol atıyor son dakikada ve fransa dünya kupası vizesi alıyor.hakemden çok henryi eleştiriliyor bu olayda ve henry milli takımı bırakmak zorunda kaldı.türkiyede böyle bişey olsa tam tersi olurdu kesinlikle.yöneticiler takımını yönetse oyuncular oyunlarına baksa taraftar takımını desteklese hakemlerde elbette düzelir zamanla

Tarih: 11-01-2010 22:15


Re: işte süper ligin kalitesi
#7
En Emektar Üye
Daha Fazla Bilgi
Alıntı:

CHeLeKeSH yazmış:
bu ne lan ilk üç takım aynı puanda ve puan da bir garip.bu lig hamama götürülsün bence baştan başlayalım sonra


puhahahaha...
süpersin

Tarih: 16-01-2010 00:54
_________________
bir meyve uğruna, yorma beni sevgilim; ben Adem değilim..


Re: işte süper ligin kalitesi
#8
Kıdemli Üye
Daha Fazla Bilgi
gayet kaliteli bence

Tarih: 16-01-2010 04:24
_________________
Yüz kızartıcı suç değildir hırsızlık,
çalınan birinin kalbiyse eğer...


Re: işte süper ligin kalitesi
#9
Yeni Üye
Daha Fazla Bilgi
Alıntı:

teo yazmış:

ibb maçında hakemden şikayetçi olan gs taraftarları, cemal nalga desem? tanıdık geldi mi? hadi herkes önündeki maçlara baksın.

. gs nin ibb maçında oynadığı oyun? pardon oynadı mı gs? ama tabi sorun yok, hakem kötüdür hep aksi sonuçta.


teo kardesim buyuk takimlar top oynamadan da mac alirlar mesele guzel top oynamak degil bu 1.. ibb macinda resmen 2 puan bizden alindi arkadas hakli buna kimse agzini acamaz acacaksan once maci tekrar izle..mevzu puan degil tabiki kotu oynayacagiz tabiki hakemler hata yapicaklar ama bi bahane bulupta bizi elestirme.ustelik cemal nalga olayi gibi alakasiz bi konuyla..federasyon adam olsaydida kume dusurseydi kimse o konuda biz hakliyiz demedi.. sen hakemlerden en cok cani yanan takimin taraftarisin biri isyan edicekse en basta vbesiktaslilar etmeli cunku ben bildim bileli harcarlar besiktasi bu ligde..sampiyonluk yolunda basarilar..

Tarih: 08-03-2010 03:37
_________________
Mustafa Kemal Universitesi Galatasaray'lilarindir..!!!
Kampuslerin Efendisi..! -HERYERDEYiZ-


Re: işte süper ligin kalitesi
#10
Yardımcı Yönetici
Daha Fazla Bilgi
öncelikle; eleştirme yazısı yazmadım düşüncelerimi belirttim ve bunu örnek vererek de dile getirdim. ayrıca herkes mantıklı bulmadığı/bulduğu herşeyi kendince eleştirebilir, saygı çerçevesinde fikirlerini sunabilir. senin şimdi bananesi tavır sergileyip federasyon adam olsaydı da bilmem ne demen yakışı kalır bi cümle öbeği değil kanımca. hakem adam olsaydı da adam gibi yönetseydi derler o zaman senin mantığına göre.

"bu tip kararlar verilebilir ama eğer iyi bir performans gösterirseniz zaten bu kararların önemi de pek olmaz ve maça etki etmez. ligin ilk yarısındaki kasımpaşa maçına dönelim. ali güneş topu elle çıkarttı ama takım o maçta iyi bir performans gösterdi ve maçı kazandı. o yüzden bu tip şeyler olabiliyor. hakemi suçlamaktan ziyade kendiniz iyi bir performans göstermeniz gerekiyor."

bu sözleri kimin sarfettiğini öğrenmek için, yazının bi kısmını gogıl çubuğuna yazıp aramak yeterli. bu alakalıdır umarım. iyiki dememiş hakem hakkımızı yedi o yüzden kaybettik diye. Türkiye'ye uyum sağlayamamış daha, öğrenememiş yurdumun mantıksal algoritmasını.

Tarih: 12-03-2010 12:51
_________________
Jose Mourinho ; 'The special one'.


işte süper ligin kalitesi
#11
Yeni Üye
Daha Fazla Bilgi
ligimizin kalitesi giderek düşüyor bence...
bir süper lige bir de şampiyonlar ligi ne bakıyorsunuz arada dağlar kadar fark var.....

Tarih: 12-06-2013 17:00

Düzenleyen unspoken tarih 2013/6/12 19:05:45
Düzenleme Notu: -


işte süper ligin kalitesi
#12
Kıdemli Üye
Daha Fazla Bilgi
vay anasını okula ilk başladığım zamanlar açtığım konu hortlamış gelip yazmazsam ayıp olur bu arada bizim gençliğe noldu bilen duyan buraların konudan mesajdan geçilmediği günler dün gibi aklımda

Tarih: 12-06-2013 23:16
_________________
Aşktan, zincirlerden ve çözemediğimiz diğer şeylerden bahsetmeyelim artık.
Leonard Cohen